The time

Godmorgon, idag är det torsdag vilket innebär att jag ska till vv och väga mig!
Är fan lite nervös inför det, det känns som om att jag har gått upp lite grann, eftersom jag inte har skött mig denna vecka så bra! Men nu är det nya vecka för vv och vilket innebär nya tag! Denna vecka ska jag sköta mig superbra!
Jag hoppas iaf på att jag har gått ner 0,5 kg för då har jag gått ner 4kg på en månad, vilket skulle kännas super bra!
Men jag tror faktiskt inte jag har gjort det tyvärr.. Men men vi får väl se!
Sen klockan 1 börjar jag jobba och jobbar till kvart över sju..
Jag känner fan att jag behöver lite ledigt snart, men nästa vecka blir en skön vecka!
Då jag bara jobbar 2 dagar den veckan! Längtar redan!!!
Näää nu måste jag klä på mig osv!
Ta mig tillbaka till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0