Lång tråkig lördag!

För det första måste jag bara säg fyfan vilken underbar fredag! Helt klart den bästa på länge, fan va kul jag hade!
TACK alla för denna fredag! Måste göras om snart igen!


Dagen började med att jag vaknade av klockan 10, varför ställde jag klockan på 10 är då min fråga? Jag började 12!
Men ställde om den två gånger, men måste bara säga vilken tur att min syster ringde 10 i 11 för att jag hade råkat ställa klockan på 5 i tolv andra gången jag ställde om den! Hade inte varit någon bra start på dagen om jag hade vaknat då!
På jobbet var det fullfart hela dagen! Hur mycket kunder som helst det är som roligast att jobba när det är så mycket att göra. Tiden går så himla fort när man har roligt!
Har inte så mycket att berätta eftersom jag inte har gjort så mycket mer idag!
Eller jo min pappa ringde och fråga mig om jag kunde komma hem till farmor i morgon vid 10-11 tiden, för han ville prata med mig. Det första jag tänkte var - vad har jag gjort nu. Men sen berätta han att han ville berätta massa roliga saker. Undra vad det kan vara? Så jag och mamma har gissat lite vad det kan vara, men har ingenaning om vad han vill berätta. Är så sjukt nyfiken just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0