2/12

Nu är det bara 22 dagar kvar till julafton! Jag kan säga att jag verkligen längtar till julafton, inte för att jag längtar efter julklapparna utan jag tycker julen är väldigt mysig!

Jag gick upp klockan 10 i morse och har redan hunnit duscha ätit frukost och gjort i ordning matlåda!
Tummen upp för mig ;)
Snart ska jag fixa mig, klockan 12 ska jag börja gå ner till viktväktarna, jag har faktiskt gått ner 2,1 kg på 2 veckor! Det är faktiskt ganska bra, undra hur mycket jag har gått ner denna vecka, jag är alltid lika nervös när jag ska ställa mig på vågen!
Klockan 1 börjar jag jobba, jobbar till kvart över 7 så några timmar jobb blir det iaf! Sen är jag ledig enda fram till Söndag! Nästa vecka blir en jobbig vecka på jobbet! Det är så mycket nu innan jul, vi säljer så det skriker! Men det är roligt!

Kommentarer
Postat av: Syster Lisa

Du är så duktig du =)

Puss

2010-12-02 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0