20/12

Godmorgon(?) Idag fick jag iaf sova länge, ingen hund som väckte mig här inte. Eller jo en gång men det var pga att mamma hade stängt min dörr till mitt rum så han satt utanför den och yla, men efter det fick jag iaf sova till elva!
Vilket var hur skönt som helst!
Ska alldeles strax fixa mig för att sedan möta Marie klockan 1. Sen ska vi hämta Viggo och kanske Oliver.
Vi får se om han vill följa med eller inte!
Men imorse när anna hade lämnat oliver på dagis fick han sitta mittemot Viggo när dom skulle äta frukost.
Viggo: Idag ska Matilda hämta mig!
Oliver: Mig med
Viggo: Och vi ska gå ut med hunden.
Oliver: Jag med.
Hahah så jag antar att han vill följa med! Vi ska åka pulka och bara ha de mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0