1/12

Idag är det 1 december tiden går så himla fort känns som om att det var nyss jag tog studenten.
Någon som såg julkalendern i morse?
Det gjorde faktiskt jag, den va helt okej!
Snart ska jag springa iväg för ett möte med min jobbcoch är inte alls så sugen på att gå ut det är 13 minus grader ute. Får ta på mig varma kläder! Efter det ska jag möta Marie på stan ska först in på BR leksaker och köpa varsin julkalender till Lucas,Viggo och Oliver! Jag måste nog va världens snällaste moster ;)
Efter det ska vi till arbetsförmedlingen Marie ska göra något där, sen får jag se vart tiden tar mig skulle vilja shoppa lite, fast jag borde egentligen inte det då jag har shoppat lite denna månaden! :)
Bilden är tagen för ungeför ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0