11/12

God morgon!

Idag när jag loggade in på min blogg så hade jag fått en kommentar där det stod att jag hade vunnit ett iphone skal i en tävling jag var med i hos Millahs blogg så jag blev glad, en bra början på en väldigt bra dag!

Ska strax springa ner på stan och köpa en bussremsa och leta efter pepparkaksformar!
Eftersom i morgon ska det byggas pepparkakshus igen och pepparkakor med lilla Oliver!

Sedan blir det att jobba till 12-15

Ikväll blir det av att träffa dom bästa tjejerna! Kommer bli mysigt..

Nu måste jag äta något innan jag går till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej har ej fått din adress :/ maila mig kram

2010-12-12 @ 19:35:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0