Torsdag

Tjabba tjena tja!

Allt bra med er? - Med mig är det super bra!
Jag håller som sagt på att sluta röka, vilket känns helt underbart! Jag känner att jag har fått hur mycket extra energi! Vilket är jätte skönt, dom i klassen verkar inte tycka det kanske, men dom vänjer sig nog med det också!
Eftersom jag har väldigt mycket energi i vanliga fall också..
Idag har det inte hänt så mycket, bara varit i skolan och jobbat med ett Dvd-omslag, helt okej. Tiden rullar på så det går fort!  Har även försökt få tag på en tjej som heter Emma, angående min praktik, ska försöka ringa henne i morgon, hoppas hon svarar då!

Jag bakad chokladbollar idag, hoppas dom blev goda ska smaka dom när jag kollar på mammas pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0