Torsdag - Städat!

Säger bara usch fy blä vad dammigt det var i mitt rum speciellt under sängen inte mysigt alls! Men nu är allt borta! Har städat i ca 1 timme och 45 min, duktigt va? Jag märkte nu när jag städa att tiden går väldigt fort när man städar fast det är jävligt tråkigt, men man brukar ju säga att tiden går fort när man har kul? aja det är nått man får tänka på, det kanske är kul och städa eftersom det blir så fint när man är klar?

Nu väntar jag tills klockan blir nio då det är inlåst och såg nyss att klockan snart är 20:40 och jag har missat mammas pojkar! Men whatever.



Ungefär så blev mitt rum när det blev klart! Någon bild på
när det är stökigt kan ni glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0