Tisdag

Jag vet att jag inte skrivit på länge, men har inte orkat!

Idag har inte hänt allt för mycket, var ledig så sov till ett ungefär vilket jag kände att jag verkligen behövde.
Fick ett sms av min kära syster hon ville att jag skulle hämta viggo, självklart gjorde jag det. Sen gick vi hem till Anna min andra syster för att passa oliver, för hon skulle köpa present till Lucas. Hemma hos Anna blev det fullrulle. Vi lekte tjuv och polis, vi sjöng, vi laga mat till slut blev jag helt slut så då satte vi oss och kolla på tv, jag fick dom att vara stilla i 5 min sen börjades det igen, men men 5 minuter paus är väl bättre än inget.

När Anna kom hem så åkte jag och Viggo hem till Lisa. Där hände det inte så mycket, vi kollade på tv osv. Sen vid sex-tiden kom Mamma,Anna och Oliver eftersom Lucas fyller 9år idag! Grattis till honom! Han fick en hel del fina presenter!

 

Nu orkar jag inte skriva mer ska se på Andra avenyn.

Ha,de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0