Tisdag

Godmorgon!

Allt bra med er?

Med mig är det är det jätte bra iaf!

Har ju sovmorgon o grejjer. Ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig, ska ta elva tåget till Fanny med tjejerna, där bjuds det på mat och jobb med UF! Vi ska skriva vår affärsplan och samarbetskontrakt ska även göra mera smycken. Får se hur länge vi blir där! Efter det ska jag hem och handla mat, eftersom det är jag som handlar maten denna vecka har mamma bestämmt! Så idag blir det köttfärssås och spagetti. Har aldrig gjort köttfärssås förut, så vi får se hur det slutar, får inte glömma att vi ska ha en god sallad till också. Jag tror det kommer bli rätt bra ändå. Sen får vi se vart timmarna tar mig, tänkte göra om bloggdesignen också, vet inte när bara kanske ikväll? Ska städa mitt rum också vilket verkligen behövs, men jag gillar verkligen inte att städa, men jag måste!

Vi hörs sen, måste fixa mig nu!



I miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0