Söndag

Nu är det Söndag igen!
Men vet ni vad det bästa är? - I morgon är det ingen skola, eftersom det är höstlov nu! Fyfan vad skönt säger jag bara. Sen efter höstlovet så är det praktik i 15 veckor vilket betyder ingen skola på ungefär 4 månader. Det känns både roligt och tråkigt! Kommer ju inte träffa alla vänner lika ofta, men det roliga/sköna är att man slipper skolan. Inte för att skolan är så jobbig, men det kan vara lite skönt med omväxling också!
Och så känns det som om att jag har en väldigt bra prakitkplats, så det blir nog toppen!

Min helg;
Fredags;
var det party! Det var verkligen grymt kul!
Festade med ida och det var ett bra tag sen vi gjorde det! Vi drog från festen vid 2, vi drog ner på stan och käkade, snackade massa skit! Så kom inte hem förens vid halv 4! Blev rätt sent, men dagen vart lyckad! Så ska inte klaga!

Lördags;
Blev en lugn lördag.. Först gick jag på stan med mamma och lite sånt! Vid 4-tiden drog jag hem till Ida, där det bjöds på Pizza & film, tråkigt nog hade jag sett filmen redan, men jag trodde att jag inte hade sätt den. Paulina kom förbi också, vi hade det riktigt mysigt. Sen kom Lovisa och vi drog till HK och tog det lugnt, va hemma rund 1-tiden, så det blev inte alls en sen lördag för mig! Vilket var väldigt skönt!
Lånade 4 filmer av HK så idag blir det att kolla på film och bara ha de mysigt! Kan också behövas!



                         

                                                                 Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

fin blogg :)

2009-10-26 @ 21:35:04
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0