Sö(m)ndag!

Hejsan..

Det är redan söndag igen och imorgon är det ny vecka, men nya planer!

Vad har ni haft för er idag?
Själv har jag verkligen inte gjort ett skit. Har inte haft någon lust eller ork till att göra något. Så det har bara blivit en hemma dag, att ta hand om mig själv på. Det kan också vara skönt ibland. Snart ska jag äta mat och efter det tänkte jag faktiskt städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag där inne! Jag har även fått en till garderob så tänkte göra om lite bland mina kläder, vilket kan behövas! Har 2 garderober hälften av alla mina kläder ligger på golvet så nu får jag äntligen plats med alla mina kläder hoppas jag!

- Nej nu ska jag äta mat sen göra lite nytta så mamma blir glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0