Onsdag-Hemma

Säger bara äntligen hemma! Känns som om att denna dag har varit hur lång som helst fast den inte har varit det!Men iaf dagen började med skolan, det gick hur bra som helst vi började med en ny dansstil, kommer inte ihåg vad den heter, men den var faktiskt rolig! Det gick bra med mitt ben fast jag hade ont. Efter det så var det prat om APU det var verkligen hur tråkigt som helst, trodde jag skulle somna!

När jag var framme i södertälje så var det bara att springa hem packa väskan springa ner till centralen igen. Mötte upp Ida och vi drog till gymmet, känner att jag börjar tappa suger nu och det får ju inte hända. Men nu efter åt känns det hur bra som helst, så aldrig att jag ska sluta träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0