Onsdag

Godmorgon..
Fråga mig inte vad jag gör vaken nu när jag börjar klcokan 12.00. Idag har jag bara en lektion och det är dans! Skönt som tusan, får se hur det går också har ju fortfarande ont i benet! Men det ska nog gå bra, får ta det lite lugnt! Efter dansen ska vi lyssna på något om APU, alltså praktiken! Så idag slutar jag 15.00. Segt!
När jag har slutat ska jag handla lite sen hem, och sedan iväg och träna tror jag!

Idag är det nog så kallt så att man kan ta vinterjacka? Eller vad tror ni? I några delar av sthlm så snöar det ju. Inte i södertälje skönt nog..  Nej nu ska jag ta och göra mig lite frukost och fixa mig och så!

Ni får ha de så bra, så hörs vi!

Ha,de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0