Måndag

Så var det Måndag igen. Denna Måndagen känndes mycket segare än alla dom andra. Vet inte alls varför, men men.

Dagen började med UF, där vi lyssnade på en kille som läspade, synd för han men roligt för oss! Sen efter det var det lunch, KÖTTBULLAR, men äckel potatismos och lingonsylt, mums säger jag bara! Sen jobbade vi med vårat projekt arbete eftersom inte rektorn var nöjd med våra förslag fick vi göra fler, om han inte blir nöjd med några av dom vi har nu, får han fan göra sin egna jävla kalender! Är så grymt trött på den nu! Sen hade vi arbetsmiljö i någon timme sen var vi klara!

 

Så såg min skoldag ut, inte speciellt rolig!

Efter skolan gick jag och Sofie och gymma, kunde bara köra armar idag, eftersom jag har ett skadat knä. Men när det har blivit bra igen, ska jag fan ta träningen mer på allvar. Börjar bli dags nu! När jag kom så blev det pannkakor och inget mer!



Kommentarer
Postat av: FEBB

ååh va roligt, tack :D hoppas du fortästter gå in på den=)

2009-10-12 @ 20:36:17
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-20 @ 23:10:25
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0