Lördag

Hej hej!

Allt bra med er hoppas jag!?
- Med mig är det väl sådär, är väldigt bakis, det blev en rolig kväll igår! 

Igår!
Dagen började med att jag vart tvungen att gå upp tidigare än vanligt! Vilket inte alls var skönt, blev klar i tid och började röra mig mot tåget, vid tåg station mötte jag Sofie! Elin kom även på tåget och Jocke gjorde oss sällskap till Tumba, egentligen brukar vi också gå av där, men inte denna gång! Vi fortsatte mot Älvsjö, för att gå på UF kick off! Det var väl helt okej, dom som kom in och skulle göra lite humör i det hela var väl dom som var bäst. Annars pratade några ganska länge, och jag har ganska svårt och konsenterar mig och så får jag väldigt lätt ont i rumpan när jag sitter för länge, och vi satt där i 3 jäkla timmar! Men iaf, tiden gick fort och 12:07 var vi i skolan! Då vare bara sätta sig och jobba, hade verkligen ingen ork för det! Så jag bara satt där och såg allmänt fin ut! Efter skolan åkte Jag, Lydia, Elin och Lisa hem till fia för att fixa oss och lite annat smått och gått! Runt 18:30 började alla flickor rulla in, och det bjöds på god mat massa drick och skratt! Vilket ledde till en väldigt rolig kväll! Jag och Lydia skulle ta sista bussen hem självklart missar vi den, vi ser hur den åker förbi oss! Vi bestämmde oss för att gå till tullinge station, skulle tydligen ta en kvart bara, självklart ramlar jag på vägen, så har världens sår på benet nu och kan knappt gå! Duktigt Matilda! När vi var vid tullinge station missar vi sista tåget också! LYCKAT! Så vi satte oss och väntade på nattbussen i 30 min! YIPPIE! TIllslut var jag hemma och då var klockan 03:30. SKÖNT!

Nu kom mamma hem och vi ska gå på stan så vi hörs!
Bilder kommer senare!

Ha,de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0